Introducere.

Introducere.

When me they fly, I am the wings (Emerson)

Daca vor sa fuga de mine, eu sunt aripile

vineri

Fantasmo, out!



Vineri dupa-amiaza, cam dupa 3 jumatate, fetele lenese de la birou au slujnice. Ele vin dis de dimineata, fac curat, dau cu aspiratorul, sterg praful (fireste, printre carti, ridica toate vederile, plastelinele, scrisorile, sunt niste slujnice de vis, nu am ce comenta), lustruiesc chiuveta, ridica toate sticlutzele, aranjeaza totii cerceii si bratarile in cutii, lustruiesc cada si stropii de apa de pe oglinda cu Cif, curata carpeta rosie, aspira praful de pe gentile de voiaj din balcon, ai grija cu cablul, da, iese, mi se intampla si mie, schimba lenjeria, aduna cele 40 de soseste negre puse la uscat, uda floarea, il ridica pe baiatul de la calculator cat aspira sub birou, il saruta, nu pot sa cred, ce imi vad ochii

...
sunt baieti care, daca aud de slujnice, nu se mai opresc din fantasmat. Slujnicele probeaza rochitzele si rujurile, deschid cartile de Jung, bleah, se tolanesc pe pernele galbene, dupa 2 de minute se plictisesc
-deschide televizorul, daca vrei
-tu esti singur in fiecare zi pana la 6?
-cam da
-haha, precis iti faci de cap pe-aici

chiar atunci fetele de la birou renunta la slujnice, fetele de la birou sunt destul de posesive.

2 comentarii:

rux ces spunea...

slujnicutele sunt pufoase, asa cred.

Anonim spunea...

slabe cu sani mici, asa