Introducere.

Introducere.

When me they fly, I am the wings (Emerson)

Daca vor sa fuga de mine, eu sunt aripile

marți

În această cameră părul nu mai strălucește de disperare. Dar pe îngeraș tot îl îmbrac și îl dezbrac în fiecare zi. Și casc cîteodată larg gura și parcă sunt dată cu stupoare în gură. Și-l bag în gură cu totul pentru că de pupat nu pot să-l pup. Și oricît aș construi la îndepărtarea mea de disperare, singura care mi se formează în gură e o țestoasă. O țestoasă grosolană care pînă la urmă coboară din gură. Care face lucruri în locul meu. Strînge un copil mic în brațe. Se urcă pe îngeraș. Pregătește mîncarea. Și îmi vine să o împing cu mîinile, să o dau la o parte. Dar nu reușesc. Oricît am încercat. Trebuie să se care singură. În timpul ăsta mă întind în pat ca pe-un animal urît mirositor și închid ochii. Înghit în sec, fără să fiu transpirată. Parcă au toți haine umede pe ei. Îi duc dintr-un loc într-altu, în brațele cu rufe de pus la întins. 

Niciun comentariu: