Introducere.

Introducere.

When me they fly, I am the wings (Emerson)

Daca vor sa fuga de mine, eu sunt aripile

sâmbătă

Papusa

Mie imi placea sa imi dea drumul deasupra patului, imi placea ca-n jocul de copii cu papusa moarta care se lasa pe mana a doi baieti, ea pica de la unul la altul, cu ochii inchisi e foarte slaba. Ma impingea de umeri ca pe-o incarcatura in mare, cand deveneam oblica ma apuca inapoi. Umerii si bratele mi se inroseau putin, simteam furnicaturi dar ramaneam cu ochii inchisi. Obosea si ma intreba daca nu m-am plictisit. Nu m-am plictisit, mie imi plac miscarile repetate in continuu, imi ametesc gandurile. S se impinge in mine, eu stau cu ochii inchisi, ca o papusa moarta in pielea goala si nu ma gandesc la nimic. Corpul meu se lasa pe fundul marii, acum e facut din carpe albe care stau nemiscate, lipsite de contractii. Poate ajunge pana in burta, deasupra buricului pana la sani, carpele se desfac de pe corp si se infasoara in jurul baiatului, el dispare imbracat in scafandru prin canale vestibulare. S crede ca m-am plictisit si vrea sa ma ridice, atunci deschid ochii si ii zic nu m-am plictisit mai vreau. Facuta din carpe nu mi-e frica de niciun muschi mov care intra in mine cu repeziciune. Uneori ma doare dar asta nu ma impiedica sa raman nemiscata cu ochii inchisi, S se simte singur in camera. El spune parca fut o stafie. Dar cand spune asta eu rad si il musc cu dintii din carpe de umerii albi, il doare pipai cu degetele scaritele din piele, el nu spune nimic, ma ridica din albia mea si ma pupa usor pe gura. S are o gura foarte moale, ca o fata pura. Imi place foarte mult sa ma pup cu gura lui delicata de pisica, uneori i-o decupez de corpul lui si o dezmierd in continuu. In timp ce ma intoarce eu mi-l inchipui ca pe-un calugar care nu stie ce face. Pe peretele din fata noastra lumina stalpului electric creaza un proiector, eu imi intind mainile sa vad umbrele si pun in scena pasarile, cainele, lebada, apare un sarpe care n-a iesit din degetele mele. E gros si imi cere sa ma aplec, dar mai intai imi proiectez limba si il pipai, trebuie sa o iau incet sa nu alunec, se stie cat de umed poate fi un sarpe

Incet sarpele va fi inghitit de o gura frumusica, noaptea e unsa cu un unguient special, care ii inmoaie peretii si ii parfumeaza sabiile dinauntru. Incolacit pe baiat va ajunge si el pe fundul marii, usor lipsit de greutate

Un comentariu:

rux ces spunea...

"ca o papusa moarta in pielea goala si nu ma gandesc la nimic" - hmmm