Introducere.

Introducere.

When me they fly, I am the wings (Emerson)

Daca vor sa fuga de mine, eu sunt aripile

marți

mîlk

sînii aveau vene tari ca nişte sfori care se tot înnodau, şi sînii aveau cocoloaşe. Laptele se închega înăuntru, prin el pluteau ace fierbinţi şi nu mai era bun de mîncat, laptele vroia foarte tare să ţîşnească înafară dar nu putea pentru că sfîrcurile erau strînse cu aţă groasă împrejur şi atunci dădea pe dinăuntru şi se răspîndea în corp şi cînd ajungea prin burtă burta plină cu lapte de mamă îşi aducea aminte de embrion. Sub jetul de apă fierbinte picăturile de lapte călduţ se amestecau cu picături de apă potabilă, şi ajungeau amestecate cu spumă de baie toate în canalizare. Sînii cu lapte scîrţîiau, mîinile băiatului scîrţîiau şi băiatul aluneca pe burtă, înveleam împreună sînii în cîrpe ude de gheaţă, şi sînii dureau

5 comentarii:

Anonim spunea...

mă urmăresc sforile ghimpate şi aţele vânoase din postul ăsta. aştept cumva un antidot.

jeniact spunea...

de la mine antidoot, vai? dacă caut o poză cu nişte silicoane blonde treece?

jeniact spunea...

un antidot vesel mă refer :)

Anonim spunea...

:))) eh, nu trece, dar mă simt deja consolată, nu pot să zic că am rămas insensibilă la poză.

jeniact spunea...

nu pot să tac mâlc că am rămas insensibilă la poză.