Introducere.

Introducere.

When me they fly, I am the wings (Emerson)

Daca vor sa fuga de mine, eu sunt aripile

luni

De ce în unele amintiri eşti mult mai viu decît în prezentul aista? Ce prezent mai e şi aista, io dacă sunt într-însul sunt cea bună? Într-adevăr e prezentul ăsta sau e prezentul ăla? Ca să ştiu, că dacă e prezentul ăsta înseamnă că cea de aici sunt eu, şi atunci să mă scutur să mă îmbrîncesc să mă pişc şi să rînjesc, dacă e prezentul ăla înseamnă că mai trebuie, înseamnă că acuma nu e chiar acuma de verdad, înseamnă că acuma e în formare, dacă o să fiu în prezentul ăla e ok, mai am o şansă, mai merg o bucată, merg o vreme, mai văd eu

7 comentarii:

strelnikov spunea...

prezentul E, unu singur, greu ca un cangur mort. tocma asta'i beleaua.

anyway imi place cum arata blogu tau, ce'ai facut din blogger

rux ces spunea...

e prezentul ala-asta!
(sa pui diacriticele)

jeniact spunea...

vai multumesc, nu m-a mai laudat nimeni pana acuma ca am mesterit la html-ul blogspotului. un cangur mort da cu marsupiu vioi

hihi, nu pun, ca nici eu nu am chiar acusha

ambre spunea...

"Într-adevăr e prezentul ăsta sau e prezentul ăla?"

Partea şi frumoasă, şi tristă e că prezentul ăsta va ajunge şi el prezentul ăla.

(excepţional headerul! ce e/de cine?)

jeniact spunea...

e de la fabrice backes. uite un link cu ilustratii si desene de la dansa :)

http://www.backsit.com/fabrice-backes_illustrateur.html

strelnikov spunea...

uau ce imagine dezgustatoare, canguru ala mort-viu de care vb!

misto

cat despre looku bloagei - imi place rau mai ales poza spinners, e grotesca

jeniact spunea...

hm, grotescă în sensu că e aşa stranie şi tulburătoare că poate provoca o greaţă fizică. e pictură de Leonor Fini, că despre ea e vorba. mai e una, The Veil, uite
http://www.wsu.edu/~fa308310/fa310/p4.jpg