Introducere.

Introducere.

When me they fly, I am the wings (Emerson)

Daca vor sa fuga de mine, eu sunt aripile

miercuri

Splendoarea

Cîteodată simt botul cu lumină, îndesat cu lumina albă, alburie, albicioasă, plină de guvernante invizibile și statui și șopîrle și capete uriașe de bizon, nesfîrșit de albă, densă ca remorca de foc a navei spațiale. Lipit de buze, zigzagul de zimți se deschide și se închide la loc. E o deschizătură de splendoare de care nu mi-e frică. Aștept momentul prielnic să îmi vîr capul cu totul în lumină. Să fiu înghițită de gură și să-mi izbucnească toată lumina transparentă în fețisoară, să dorm cu capul într-un cocon de lumină, să visez Albul, și cuanta, și scările de porțelan, și ceața, și genunchii nălucilor care spun rugăciuni, să dorm somn alb. Și să nu-mi fie frică de înfățișarea de fantomă pe care aș vedea-o apoi în oglindă, s-o privesc cu putere pînă cînd capul și-ar veni în fire și-ar reabsorbi înăuntru albeața, pînă cînd centrul emoțiilor s-ar acoperi cu o pulbere fină și albă și-n aerul camerei ar da drumul unei voci albe, unui cîntecel alb, unei dureri albe, și apoi cascadoriei albe

7 comentarii:

micadina spunea...

Ce bine că a apărut iar bizonul, chiar aveam nevoie de el

jeniact spunea...

sa cantam un bizon se leganaaa...si fiindca nu ne ajungea, am mai chemat un bizon. doi bizoni se leganaaau

rima e de vis!

rux ces spunea...

as vrea sa le vad mai bine pe guvernantele invizibile...

jeniact spunea...

si eu, si eu, si eu

Oana spunea...

e ca o pierdere in alb cu ochii albi cautand si mai multa lumina.

jeniact spunea...

i-o translucență

jeniact spunea...

așa, ca mai sus, scris cu picioarele? măi măi