Introducere.

Introducere.

When me they fly, I am the wings (Emerson)

Daca vor sa fuga de mine, eu sunt aripile

joi

Un stadiu al existentei

Cand m-am intors in ambianta de praf nu mi-a mai venit nici sa port palaria colorata din paie, nici sa imi infasor esarfa gri ori galbena in jurul mijlocului, tolanita partial pe coapsa dreapta, nici sa imi port fustele peste pantaloni, nici sa imi petrec intreaga zi in plimbari. Nici nu as fi avut cum.
Iar asternutul alb, sub care ma furisam in fiecare seara intr-o tinuta de racoare si o stare de toropeala fizica din soiul cel mai terapeutic cu putinta, nu mai avea mirosul si inaltimea aia. In viata mea racoarea n-a fost mai voluptoasa
Fiorul racoros al pielii goale, al coapselor trecute peste genunchii tari de langa mine, si celalalte coapse, cele osoase si muschiuloase au fost ca o taina de tipul celor potolite, domestice. Patul a fost ca un bazin in care m-am afundat in cea mai mare liniste a corpului, un bazin in care apa nu facea valuri, o apa nemiscata si fixa, intr-o adancime care mi-a facut loc doar mie si pe care n-o puteam masura. Talpile nu atingeau fundul, mainile nu sprijineau marginea timpului. Un bazin pentru nimfele usoare, de care am avut parte.
Dar am castigat in alte feluri, intoarsa inapoi

Niciun comentariu: