Introducere.

Introducere.

When me they fly, I am the wings (Emerson)

Daca vor sa fuga de mine, eu sunt aripile

sâmbătă

Aerotic




Stateam in picioare, cu mana agatata de bara. Ma gandeam ca e aproape sase stand in rand la semafor, ma priveam din cand in cand in geamul mare si-mi cascam ochii in dreptul moacei, obosita as manca niste pufuleti. Mai ales mi-era lene. Cand am simtit aerul cald printre degetele mele, mi-am inchipuit ca e respiratia suflata de narile mici ale unui pitic. Si mi-am mutat privirea usor in spate, intr-adevar era mica si semana cu un pitic frumos cu pielea alba, cum statea cu capul aplecat si bagat in gluga hanoracului i se vedea inelul albastru din sticla, pus pe degetul aratator. Era mica si narile ei mici baietoase stateau in dreptul degetelor mele prinse in jurul barei. Nu mi-a mai suflat nimeni in felul acela pe degete, si parca aerul era mic, cu buze.

Niciun comentariu: