Introducere.

Introducere.

When me they fly, I am the wings (Emerson)

Daca vor sa fuga de mine, eu sunt aripile

vineri

Halba ca zapada cu bere si cei ce-o incercuiesc



Cum va descurcati laolalta? Ne descurcam bine, Houchini face clatite, eu sterg praful si scutur covorasul cel rosu din baie, Huuodini nu considera ca e mizerie niciodata, eu sterg chiuveta, aragazul, dusul, gresia si laveta cu Cif si laveta, Houspin nu vrea sa se imbrace in costum, eu il silesc si sterg mai departe praful, Houdini duce gunoiul cu adidasii lui albi cu dungi rosii si uita de fiecare data sa ii arunce si sa se intoarca descult in bratele mele, eu aranjez cartile in biblioteca, Houlvini imi face masaj cu mainile lui perfecte, eu scriu declaratii de dragoste pe chitantele de la RDS, HouHou fumeaza non stop in balcon si comanda doua pizza, eu dau cu aspiratorul, Houzein asculta Einsturzende Neubauten, eu Bob Dylan

Niciun comentariu: