Introducere.

Introducere.

When me they fly, I am the wings (Emerson)

Daca vor sa fuga de mine, eu sunt aripile

luni

nu stiu cine de mana




Mergem pe strada
apare un stalp sau un copil
ne desfacem mainile
copilul sau stalpul trece apoi Houdini ma ia la loc de mana
ma uit, un strain, mana lui ramane lipita de mana mea
pasim pur si simplu, probabil trebuie sa am rabdare. In continuare ajung la el acasa
ma dezbrac ca sa ma asez pe patul lui
ne mangaiem sau ascultam muzica
citesc, ne tinem in brate, dupa aia adormim. sunt acolo, oare de ce?

Apare un stalp sau un copil, un obstacol Houdini
ma prinde la loc
ma uit atunci iar un strain
mergem incet de mana
Ajung intr-o alta casa care e casa lui de strain
ma descalt la fel, imi scot cartea din geanta albastra
ma dezbrac, ne culcam
ma intreb, strainii nu observa niciodata?


daca ar putea Houdini sa ma tina, nu dureaza mult
totul atarna de-o secunda
de ceva care ne scapa

Un comentariu:

Anonim spunea...

jeni