Introducere.

Introducere.

When me they fly, I am the wings (Emerson)

Daca vor sa fuga de mine, eu sunt aripile

marți

3

Eu o sa fiu mama ta cu mainile mele reci, cu coaste inalte pe care sa te caţări departe de pamant, mama ta de lapte cu buze de pupat, cu aceasta poezie de dragoste in care te astept cu nerabdare si frica pe care o am in san din cand in cand
Sanul cel mare situat langa celalalt Sanul cel mare
I-o frica ce da din aripi pe langa fereastra invizibila din burta in care te afli tu
eu cred ca tu privesti cu maini mici lipite de sticla curata si râzi
Sa stii, eu sunt o fosta printesa foarte curajoasa- din ziduri groase si asa zisa dorinta de Iubire infinita
tălpiţele tale de aur imping in coaja unui taram indepartat, bine pazit
Eu vreau sa fiu mama ta cu ce am mai bun si cateodata foarte rar cu vijelie de mamă elefant
impreuna ne astupam urechile si n-auzim
(foarte rar cu aceste sprancene incruntate, imagineaza-ti-le de culoare mov ca sa te distrezi in sinea ta)
Tu o sa fii copilul meu cu Totul, vizuina mea- mai mica decat mine
oare cum esti tu? oare cum esti tu? de o mie de ori: oare cum esti tu?
Copilul meu numarul doi, copilul numarul unu e mult mai inalt si in mare parte are grija de noi
Noi doi stam in aceasta camera in care ploua cu o ploaie foarte calda, suntem si calzi si cuminti si veseli
Noi doi ne tinem de mana, S ne fotografiaza

2 comentarii:

rux ces spunea...

textulet cvasi-uterin?

jeniact spunea...

yesi-yes