Introducere.

Introducere.

When me they fly, I am the wings (Emerson)

Daca vor sa fuga de mine, eu sunt aripile

joi

Papusa vracoste

plecand de la ultimul anti-chimbal mi-a venit sa spui:

o, vracoste! La tanc, fix cand eu as snopi-o in bataie! Zace dezmembrata, i-am tras aseara un shut in cur fund de-a zburat in toate directile si asta e. Stiu ca zace totusi, lasa nu-ti face griji ca nu-si da duhul, nu-i prima oara, e totusi vie, da da, asa cum o vezi, raspindita in dezmembraturi, ca se imparte in cate bucati vrei tu s-o desfaci, se insufleteste automat in cate bucati sau bucatele crezi tu de cuviinta sa obtii cand te dezamageste, daca te dezamageste putin se dezmembreaza in doua trei piese sau te dezamageste de-ti sar capacele si se face tandari, nu conteaza; nu se varsa din corpul dezmembrat, nu se pradaleste, nu-i sange sa curga, e argint viu interstitial. si apoi cand te duci s-o repari, s-o membrezi la loc, s-o dragalesti, se reface snopitura. Dar macar ma simt binisor vazand-o asa, in halul asta.
In incheiere asta mentionez. Drangalangostea aceasta e o papusa exorbitanta, care se dezmembreaza si se membreaza la loc cat ai zice kalasnikov...mai vad eu cand imi vine cheful sa armez, oki doki?

p.s.
altadata eram mai mocofana si papusa cu pricina se dezmembra inauntru...

4 comentarii:

rux ces spunea...

eeeee, foxy chiar are un kalashnikov in mana pentru zisa vracoste :)

ora25 spunea...

:)))))))) ce invidioasă sunt că n-am avut niciodată păpuşi exorbitante precum vracostea şi dangabalangostea. mai bine nu citeam, acum o să mai vreau şi de-astea, că nu era suficient!

jeniact spunea...

clar! textu de mai sus e produs prin ciuruiala, nu scriseala, ca sa zyc asa :)

ora, nu se gasesc in comert, indeed :D
adica cum si de-astea? adica tu de care ai? :D

ora25 spunea...

mi-e şi ruşine. n-am decât serioase, sub formă de urs sau de balon de umflat şi de înnodat la gură :( e gruasnic! cu câlţi şi cu aer adicăm.