Introducere.

Introducere.

When me they fly, I am the wings (Emerson)

Daca vor sa fuga de mine, eu sunt aripile

joi

Noi nu ne-am schimba si asta e




Eu nu te-as schimba nici pe o suta de baieti care rad cu gura pana la urechi, eu nu te-as schimba nici pe zece fete care se trezesc sa ma trezeasca in miros de cafea, pfhh, eu nu te-as schimba nici pe 2 baieti care citesc doua scrieri despre psihologia analitica, eu nu te-as schimba nici pe o fata jumatate care face tocanita, eu nu te-as schimba nici pe gasca de baieti care nu sforaie noaptea, eu nu te-as schimba nici pe zece fete care poarta strampi cu plasa, eu nu te-as schimba pe toate plicurile lungi de mail ce se deschid cand sunt pe mess, eu nu te-as schimba pe toate aparatele lui moogibang, pe bune nu m-ai schimba?!, eu nu te-as schimba atunci pe toate bluzele de muze largi cu flori si scheme

mai completam daca ne mai vine in minte cu ce nu ne-am schimba

Niciun comentariu: