Introducere.

Introducere.

When me they fly, I am the wings (Emerson)

Daca vor sa fuga de mine, eu sunt aripile

marți

Vezi ca ma gresesti


Hai sa facem ceva special, i-am strigat in urechi lui Houdini, dar el dormea neclintit, cu ochii impanziti pe interior de vise paienjenite. Am mai stat un pic, m-am uitat la coperta cartii albastre, m-am ridicat si am cautat cariocile cu vopsea de corp. Si uite asa, m-am apucat sa il pictez pe Houdini. Am desenat un soare, o floare, 2 fluturi si o buburuza. Mai bine sa scriu, m-am gandit. Si am inceput sa scriu pe langa soare, floare, 2 fluturi si o buburuza cu litere lungi si caligrafice. Bag seama ca-ncepe sa se trez e a s c

2 comentarii:

M. spunea...

:)))))))) mi-a placut. m-a facut sa zambesc a doua oara dimineata asta.

jeniact spunea...

a, super, ma bucur!